Solen skiner :)

Ja solen skiner vilket gör mig på aååå bra humör...

Idag vaknade jag å mådde lite illa vilket jag gör fortfarande :( Har precis svalt alla mina äckliga tabletter så ska väl försöka få i mig nån macka om en stund..

Idag vet jag inte vad som händer....

Måste försöka ta hand om disken i alla fall å de innebär å tömma diskmaskinen å stoppa in disken som står över hela diskbänken skulle behöva tvättas lite åxå för tvättkorgen är full men de kanske jag spar tills imorrn..

Blir som sagt inte så mycket gjort när jag mår illa för de e en sån vidrig känsla när man gör för mycket när man mår illa fy mår dåligt av å bara tänka på de hehehehehe.

 

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva så ni får ha de så bra kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0