Småbarns mamma

Ja min lilla prins blev ju 10 månader den 6:e april.

Å han är sååå rörlig nu det ska hända saker precis hela tiden han håller igång så man själv blir trött å ändå sover han inte hela nätterna :( Men det är väl så det är att vara mamma till småbarn :)

Å han har ju vaknat ett par gånger varje natt sen han föddes så man är van de tillhör min vardag liksom..

Vi har även en nyhet som jag egentligen skulle vänta med å skriva här men va fan vi kör på å berättar de nu :)

Vi väntar ett litet syskon till Markus vilket känns sååååå kul å spännande..

Å ibland mår jag riktigt dåligt precis som jag gjorde när jag väntade Markus å då är de sååå tufft å ha en liten å ta hand om kan jag lova för ibland mår jag så illa så jag skulle behöva ligga hela dagen men de går ju liksom inte me tanke på våran lille prins. så då får man ta lite i små steg sen ligga å vila så fort man får chansen men allt går om man vill man hittar sina små knep å lösninger..

Vi har även börjat kolla hus å vi har lagt bud på ett så vi får se hur de går med de. Vi håller alla våra tummar här hemma att vi får de. För de skulle ju va rena drömmen me hus när man har barn å hund..

Jag kommer att blogga en del nu om min graviditet å hur det är å vara småbarnsmamma samtidigt som man bär på ett till underverk :)

Vi är i alla fall sååååå lyckliga <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0