Sakta..

Ja den här dagen har gått sakta men de kan ju bero på att jag har mårr å mår riktigt illa så de har inte blivit nå tvättande alls som jag hade tänkt :(

Får hoppas på en bättre dag imorrn för de här går inte..

Jag orkar ingenting helst av allt skulle jag bara vilja ligga å sova hela dagen men de e ju bara å glömma me tanke på Markus..

Å på tal om Markus så har han vart jätte grinig hela dagen idag han tajmar in när jag mår dåligt han vet hur han ska göra den lilla gangstern :)

Jag tror inte jag är skapt för å vara gravid eftersom jag mår så himla dåligt å de gjorde jag även me Markus så de e tufft men de e ju självklart värt de..

Men de hade vart guld värt me lite avlastning dagar som denna när jag mår sååå illa å markus är lite extra krävande... Men men de här e ju livet som mamma de ska ju inte alltid vara lätt.

Nu vill min son ha lite uppmärksamhet så de ska han få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0