Nervöst..

Ja man fick inte sova så där jätte mycket denna natt heller :(

Lilleman har börjat sova väldigt oroligt, han vaknar till titt som tätt, får hoppas de går över snart.

Ja igår började budgivningen på huset å den höll på ett tag men sen la vi 1 400 000 å då behövde de andra paret som har budat fundera tills idag så man lär ju trippa runt på tå hela dagen idag fy kommer verkligen va på helspänn jobbigt kommer de va..

Jag bad Erika komma över å va på hel spänn med mig får se om hon kommer eller inte men jag hoppas på de för dagarna går sååå fort när man är med henne å då kanske de inte blir lika jobbig väntan.

Imorrn får Patrik sin lön å de ska bli sååå skönt kan jag lova för vi skulle behöva åka å handla lite bland annat.

Sen är de väl snart dax å beställa lillemans pessent :)

För tillfället mår jag rätt så bra får se hur de blir när jag äter. För dennna graviditet mår jag illa när jag äter me Markus va de helt tvärtom då mådde jag så illa så jag knappt kunde äta å när jag väl åt så kom de upp lika fort :(

Jag återkommer så klart ang huset så fort jag vet nåt själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0