Nappflaskor...

Ja de har en förmåga å hamna nappflaskor lite här å där här hemma så nu har jag vart duktig å samlat in alla å diskat dom hehehehe. Fattar inte de e samma sak me napparna här hemma dom ligger lite här å där men när man väl behöver en napp så hittar man ingen nånstans...

Idag blir de pasta me pasta sås å ost i ugn sååå gott :)

Till lunch blev de lite nudlar me broccoli i å till frukost vart de 2 mackor me leverpastej å sen ett glas juice å den där äckliga shoten me blutsaft..

Sen tror jag fan de blir att dippa morötter ikväll har fan vart sugen på de hela dagen :) Å då antar jag att Putte hugger in på ostbågarna vi köpte för några dagar sen :)

Jag e inte alls sugen på de konstigt nog, ostbågar alltså..

sen blir de väl lite proviva femail för dom innehåller ju åxå järn å vitaminer :)

Nähe nu kommer putte snart hem skönt för Markus har vart super grinig idag :( Fast för tillfället så ligger han å sover :) Men han vaknar väl snart för han somnade vid 15 taget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0