Min Lördag..

Jag har mått rätt bra även idag vilket känns kanon :)

Inge kul alls å behöva må illa å må dåligt jämt bara för att man är gravid.. Så alla dagar jag mår hyffsat tackar jag för :) När jag väntade Markus så mådde jag sååå sjukt illa å spydde dagligen i 5 månader å de va lååångt ifrån kul kan jag lova..

De börja me att jag gick upp kl 06 å gav lillprinsen en flaska å sen gick jag å la mig igen å vaknade av att klockan ringde 09:30 så vi fick sovmorgon i morse å de va super skönt..

Sen vart de en del bus me lilleman å lite tv tittande medans han sov.. Sen åkte vi över till min faster å hennes gubbe å där fick vi god mat å vi kom typ precis hem därifrån tiden bara springer iväg när man är där :) Så nu sitter jag å lilleman å tittar på lite nalle puh innan de e dags för honom å sova :) Jag är fan åxå skit trött skulle kunna gå å lägga mig snart jag med hehehehe börjar bli gammal är ju som en 70 åring de e väl typ nu dom går å lägger sig hehehehe.. Kan ju vara graviditeten som gör mig sååå trött :(

Vi har även upptäckt att mäklaren har lagt ut huset på en ny visning.. Å då pratar jag om huset som jag å putte har lagt ett bud på å de tycker jag är sjukt dåligt av honom...

Han kan väl fan meddela oss om vad som händer så man slipper bli svin förbannad när man upptäcker de för de känns fan som han går bakom ryggen på oss när han gör så här... Vi trodde liksom att vi skulle få veta i början av veckan om de e vi som fått huset eller inte men så lär de inte bli nu eftersom de ska vara en ny visning på de.. Fan de som kändes som att de gick åt rätt håll för oss å så händer de nåt sånt här... Less blir man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0