Mår hyffsat

Ja idag har jag mått hyffsat..

Jag började dagen med å äta lite frukost vilket är lika jobbigt varje gång :( Jag har alltid haft problem me å äta frukost känns alldeles för tidigt för å äta men jag måste ju försöka få i mig nåt i alla fall å speciellt nu när jag e gravid :)
Sen kollade jag på mitt program som är ett måste hahahaha. sen efter de vart de å hoppa in i duschen å spola rent badrummet å hängde in rena handdukar å den rentvättade badrummsmattan :) så nu är de såå fint där inne men de dröjer nog inte länge innan de e massa hundhår därinne igen :( Å Jason tappar ju sin vinterpäls nu åxå så han hårar MASSOR :(
Har även dragit ett snabbt varv me dammsugarn i vardagsrummet å så tänkte jag att jag skulle byta sängkläder ikväll så skönt å sova renbäddat ju...

Markus va väldigt grinig så jag la ner honom i sin säng me en bok som han bläddrar i han sov bara 30 min vid lunch å de e aöödeles för lite så jag hoppas han somnar snart igen för han blir så grinig om han inte får sin sömn hehehehe som sin mamma :)

Nu sitter jag i soffan å bara njuter av att solen skiner igenom vardagsrummsfönstrena sååå härligt ju :)



Så här trött va min prins för några dagar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0