Känner mig seg..

Ja idag känner jag mig seg å degig :(

Skulle vilja ligga i soffan hela dagen, men de går ju inte.. Behöver fan tvätta lite å ta tag i disken så jag hoppas verkligen att jag motivation å ork till de i alla fall :)

Sen skulle jag vilja göra negerbollar men de vette fan om de blir nåt me de...

Markus sov rätt bra inatt jag va uppe en gång å gav han en flaska å så gav putte honom en imorse innan han åkte till jobbet sen sov lillprinsen till kl 9 :)

Idag va de inge vidare väder ute :(

Jusst ja den där äckliga shoten blutsaft åkte ner idag åxå men fy fasen va äckligt de e sen vart de 2 mackor me leverpastej å paprika på å ett glas bravo äppel juice :)

Lilleman åt en macka till frukost heheheh så söt först fatta han inte riktigt vad han skulle göra me bitarna men sen så vart han riktigt haj på de där att dom skulle in i munnen..

Jag mår lite illa idag vilket känns tråkigt, men men de hör ju till så de e bara å ta de som de är och försöka se glad ut hehehe, får se va de blir till lunch idag :)

 

Lilleman äter macka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0