Jävla snö..

Blir man tokig eller blir man tokig på den här jävla snön???
Jag börjar i alla fall bli sjukt trött på snön nu vill jag ha sommar å sol...
Jag har lagt lilleman i sin säng i hopp om att han ska somna å sova en stund för han är såååå grinig...
När han har somnat om han somnar vill säga så ska jag springa ut å kissa av jason lite snabbt sen får putte ta honom efter jobbet på en lång :)
Sen ska jag steka på kycklingbitarna som jag skar upp å la i marinad igår kväll sen när dom har blivit kalla så ska dom ner i min sallad fy så gott de kommer att bli..
Sen ska jag nog tvätta lite tvättkorgen är full å de e verkligen nåt jag hatar ser så jävla fult ut fy å blä..
Jaha de e väl lite vad som händer här hemma idag hehehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0