Fy bubblan..

Idag mår jag illa känner mig yr å matt..

Idag vart de 3 mackor till frukost me ost på va sååå sugen på de :)

Så den där äckliga shoten me blutsaft har jag inte tagit än ska ta den efter jag duschat, ville inte ta den eftersom jag valde att ha ost på mackorna i morse å de försämrar ju upptaget av järnet :(

Massor å tänka på ang de där....

Jag dammsugade ju lite igår tänkte att jag skulle fortsätta idag men vette fan hur de blir me de får se om jag mår bättre mot eftermiddagen/kvällen..

Snart kommer Erika hit å då ska hon ta över min griniga son en stund så jag kan hoppa in å duscha sen ska han få lite lunch å jason rastas sen ska vi ner på stan en sväng hon behövde in på bolaget...

Nä nu ska jag vila lite eller försöka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0