Febrig..

Ja igår va Markus såååå grinig han ville inte äta eller dricka men kom snabbt fram till att de berodde ju på att han hade feber :(

Så han fick lite alvedon å efter en stund somna han i tant Erikas famn lyssnandes på lady gaga som är hans stora favorit.

I dag har jag fått i honom gröt till frukost å han är mycket piggare jag har inte tempat honom än utan gör de vid nästa blöjbyte..

 

Solen tittar fram gud så härligt jag kan ju inte annat än le när jag ser solen..

Undra vad min gumma ska göra idag??? Är ju såå kul å träffa henne vem vet hon kanske vill komma hit idag åxå om hon inte har nåt annat inplanerat vill säga :)

Vi får se om hon hör av sig...

 

Ska försöka ta tag i diskbärget i dag men jag är ju så matt i kroppen hela tiden :( Har ingen ork till nåt å jag hatar de.. Jag vill ha en massa energi så jag får en massa gjort men i stället känner jag mig som en säck potatis å de e inge kul alls :(

 

De vart inge hus för oss denna gång :( Lite tråkigt men de kommer fler hus.

De är nu uppe på 1 470 000 kr å vi tycker de e lite dyrt eftersom hela huset måste renoveras vi pratar inte bara byta tapeter utan de e verkligen allt..

Å de kostar ju åxå en himla massa pengar så vi prata igår å vi båda är helt överens om att hoppa av..

Så nu är de hus jakt igen vi ska på en visning imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0