Faan mår illa :(

De e nakdelen med å vara gravid i alla fall för min del...

Jag mår sååå sjukt illa väldigt ofta :( Å då blir jag helt matt å orkeslös :(

Men jag ska fan ta disken på ett eller annat sätt de får ta tid om de e såå men jag måste få nåt gjort blir tokig annars :( Så måste jason kissas av lite snart åxå..

Jag tänkte att de skulle vara en baggis å vara gravid me Markus å jason hemma trodde ju jag skulle må bra denna graviditet eftersom jag va sjukt dålig när jag väntade Markus.. Fick typ inte behålla nåt jag åt dom första 5 månaderna spydde så fort jag stoppa nåt i munnen dock är de inte så illa denna gång utan jag mår bara sååå sjukt illa å de e tufft när man har en liten prins som vill busa å härja runt hela tiden å sen våran lilla jason som åxå behöver sitt..

Men jag kämpar på så får vi hoppas de går hela vägen, annars får jag väl ringa in tant erika till undsättning hehehehehe.

När jag går på havandeskap så ska putte troligen ta pappaledigt så då har jag ju honom hemma så de kommer bli skönt men som sagt inget e bestämmt än men de skulle underlätta Massor..

Markus e fortfarande pigg å glad så de va nog bara nå 24 timmars grej han hade igår.. Skönt de i alla fall så jobbigt när dom e sjuka dom små..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0