En Bra Dag

Igår bjöd ju Erika mig på lunch de blev att vi åt på spicy hot i stället för parken för de va rätt mycket moln. Jag åt en 13 c som alltid när jag äter där men den är ju bara såååå god..

Sen gick vi till Parken å gungade lite me lilleman å sen gick vi hem..

Å vid 16 taget ringde putte å bad oss gå ner för vi skulle åka å handla till lilleman å de blev en hel del kan jag lova å de vart en påse majskrokar så klart de e ju hans favoriter.. Vem vet han kanske får en påse majskrokar av nån när han fyller åxå :)

Sen efter vi handlat så åkte vi hit å gjorde tacos å jag fick erika å äta majs 10 poäng till mig..

Fan de va verkligen skit gott me tacos. Ska nog äta de till lunch idag med å kanske äta min hemmagjorda kycklingsallad till middag. Kycklingen ligger ju fortfarande i marinaden :)

Vi har fortfarande inte hört nåt från mäklarn :(

Den 27:e ska jag träffa min barnmorska ska bli sååå kul :)

 

 







 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0