Dålig dag...

Ja idag är en riktigt dålig dag för mig :(

Jag mår såå illa de e värre än de brukar vara :( Vi har precis kommit hem från en storhandling å jag kände mig sååå yr å svimmfärdig i affärn att Putte va tvungen å köpa en korv till mig utanför..

Men jag fick inte ens i mig halva.

Sen nu när vi kom hem tog ja ett glas yoghurt å de va åxå skit svårt å få i sig men de gick så nu ligger jag här i soffan å mår sååå jävla dåligt :(

Å vi ska iväg å kolla hus om ca 1,5 timme hoppas jag mår lite bättre då å sen kommer Heidi å Emil över kl 16 vi ska grilla så tills dess måste jag fan må bra..

 

Markus är lika vild å glad som vanligt :)

Han mår kanon me andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0