dagen

Ja ha då hade grannarna fest till sisodär 05 i morse dom satt på balkongen å pratade me bokstäver som va 3 meter höga å deras balkong e precis vid vårat sovrum så de har vart en lagom kul natt jävla idioter men jag har startat min hämd här nu på morgonen jag har skickat ut jason på balkongen å skälla så hoppas idioterna vaknar av de hahahahahaha..

De va ett tag sen jag blogga jag har tappat lite av min blogg lust tråkigt men sant...
Ska försöka bli lite bättre...

Idag händer det inte så mycket tror jag...
Jag ska försöka tvätta lite i alla fall sen är jag bra sugen på å gå till lekparken me lilleman men får se om detta kanon väder håller i sig eller ej..

Nu börjar mitt program :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0