Bm

Ja idag ska jag träffa min Barnmorska för inskrivning skulle vart där den 13:e egentligen men jag fick ett återbud så de har vart en lååång väntan kan jag lova men idag e de dags kl 13:30 :)

Erika ska följa med sen blir de väl en liten runda på stan kan jag tänka mig :)

Men jag måste spara mina pengar så ska försöka att inte handla något, inge onödigt i alla fall hehehehe.

Fint väder idag med helt underbart om ni frågar mig :)

Man blir på så bra humör när man får vakna upp till solsken :)

Snart e april månad slut det går så fort man hinner inte riktigt med känns de som, lillemans 1 års dag närmar sig me stormsteg.. Men vi har köpt hans pressent redan den står i sin kartong i hallen vi bygger nog ihop den kvällen innan han fyller så får han den på morgenen på den stora dagen spännande :)

Så de enda vi har kvar å köpa e tårtorna å fikabrödet å de lär ju kosta en hel del.. Jag hoppas att dom som har tänkt komma hör av sig innan så vi vet på ett ungefär hur många de blir så man inte köper för lite eller för mycket för sånt är bara sååå tråkigt...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0