Besöket..

Ja besöket hos barnmorskan gick bra :)

Hon ville ha upp mitt järnvärde vilket jag nästan visste me tanke på hur dåligt mitt järnvärde va när jag väntade Markus så de vart å åka å köpa den sär vidrigt äckliga blutsaften som jag ska ta dagligen..

Vi köpte även lite annat me järn i :) Så jag ger de väl en chans å ser hur de går.. Men jag kommer få kvälningar av den där blutsaften den är verkligen vidrig går inte att beskriva hur äcklig den är..

Efter barnmorskan tog vi en nyttig fika som bestod av en proviva female å en banan för min del :) Duktiga jag va???

Fick även tid för ultraljud så nu e de bara å gå å vänta tills de e dags :) längtar massor till å få se de nya lilla livet som växer där inne, vi vill veta könet om dom kan se de den här gången de gick ju inte å se me lilleman..

Hon tog även blodprov idag å de va inge kul alls kan jag lova fy satan hatar sånt..

Enligt hennes beräkning så e jag i vecka 13+3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0