Vilken Morgon..

Fy fan vilken morgon de va...
Jason e sjuk så de börja me att jag fick torka upp efter honom i nästan varje rum å så skulle jag fixa Markus, hinna rasta jason å allt som hör till mina morgonrutiner å allt de på 1 timma för vi hade tid kl 10 på bvc för att vaccinera, väga å mäta Markus så jag har fått stressa som en dåre...
Men jag hann me allt men de va på håret en sån här morgon vill jag inte uppleva igen för de va verkligen inge kul...
Nu har jag startat en maskin å så har jag försökt skura å trixa för att få bort lukten efter bland annat jasons spyor fy fan va äckligt....
Nä nu skriker markus efter mat så ja ske ge min prins mat nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0