Ut å äta..

Ja idag ska jag ut å äta me jobbet.
De ska bli riktigt kul å träffa gänget igen de va ju ett tag sen..
Ska även bli skönt å få en liten paus hemmifrån för de har vart full rulle hela dagen..
Markus sover för tillfället å jason e fortfarande jätte dålig..
Jag har startat en maskin tvätt å vattnat alla orkideer i alla fall så mycket mer lär jag väl inte hinna för Markus brukar inte sova så länge å Camilla skulle komma över vid kl 14 å kolla i den nya ljuskatalogen å hämta sina ljuslyktor å när hon e här så ska hon få vakta Markus medans jag rastar jason får hoppas han e bättre imagen då..
De blir ingen Mat för Jason i dag utan idag får han leva på vatten sen imorrn blir de en fil me bra bakterieflora om han fortfarande e dålig å imorrn kväll blir de kokt ris me Torsk för jasons del måste få honom frisk tycker synd om honom när han e sjuk..
Men bara man får ordning på hans mage så går resten väldigt fort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0