Strul...

Ja de va nå strul me bloggen igår kväll ja kunde inte alls blogga så jag gör de idag istället för idag verkar de fungera lite bättre hehehehehe :)

Ja vi va ju å bowla me min pappa igår å de va riktigt kul måste jag säga å han vann ju så klart ganska rejält åxå, annars e de alltid jag som brukar vinna men han va för bra helt enkelt så grattis till den stora segern pappa.
Å medans vi bowla så va Markus hos sin moster Heidi å sin "Farbror" Emil. De e heidis pojkvän men jag kallar honom för Markus farbror eftersom han e ihop me Heidi ja ni fattar..
Å de hade gått bra han låg å sov när vi kom för å hämta honom lika söt som alltid :)
De va lite om gårdagen...

Idag har vi vart en sväng på stan me tant Camilla :)
Å vi köpte hennes pressent såå skönt å va klar me de åxå de blev ett par superfina skor :)
De blev självklart lite kläder till lilleman åxå. ett par skit tuffa jeans, en svart vit randig body å 2 par svarta byxor sååå fint han ska nog ha sina nya jeans när vi ska åka å gratta hans farmor (puttes mamma) idag.

Nu förflyttar han sig själv jag lägger honom på ett sätt å nånn minut senare ligger han på ett helt annat sätt.
Han rullar runt till mage från rygg å från rygg till mage å han kravlar sig bakot på nå konstigt sätt han skjuter på me benen ser himla kul ut..
Så nu går de undan min lilla kille e såååå duktig.


Här vet ja inte riktigt vad han gör :)



Han e smart eller vad säger ni??? :)



Här e de krypträning :)



Han har rätt teknik i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0