Nu e de segt...

Ja idag har vi rensat på vinden körde iväg 9 kartonger :)
Å så finns de en himla massa grejer vi ska sälja får väl hyra ett bord på loppis å sälja av lite grann hehehehehe.
Å medans jag å Putte herja runt på vinden för att få i ordning så vi kan börja me markus rum nån gång så va Markus på Låååång promenad me sin morfar på 3 timmar Nice..

Sen åkte vi till min farmor en sväng å där passade jag å putte på att basta medans hon gullade me Markus :)
sen när vi kom hem så skar jag upp fläskfilen så den står på spisen å puttrar nu så de blir wookade grönsaker me fläskfile å nudlar till lunch för min del imorrn mums mums :)
Å så har jag bäddat rent i sängen å startat en tvättmaskin som ska hängas om nån timme när den är klar :)
Så nu sitter jag i soffan å bloggar lite innan de e dags å ställa iordning Markus saker här i vardagsrummet för jusst nu står döm över allt å de gillar jag inte hehehehe.

Har tänt alla mina fönster lampor så nu e de riktigt mysigt sken i alla rum "höstmys" säger jag å jag bara tok älskar de..
Ska nog tända lite ljus här i vardagsrummet snart tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0