Måste...

Ja jag måste ta mig i kragen här snart för de ligger grejer överallt å hänger tvätt lite här å där så jag måste plocka lite..  Hoppas verkligen att Markus tillåter å att han e lugnare idag än va han va igår för igår skrek han från 9-14 å då somna han av ren utmattning å jag prövade allt me honom men inget dög så jag tyckte riktigt synd om honom så de va tufft. så de vart inte mycket gjort igår..
Malin kommer över efter hon har slutat idag vi ska kolla på Dirty dancing för hon hade inte sett den å de e skandal me tanke på att de e den bästa filmen som någonsin gjorts enligt mig :)

Jag vill ha hus gud va jag vill ha hus sitter å kollar på hemnet å drömmer mig bort..
Tänk ett hus me lagom stor tomt me ett litet växthus åå hur mysigt låter inte de liksom..
Ja ja drömma kan man ju alltid göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0