Lite om dagen

Ja ha nu sitter man i soffan å softar..
Markus e badad, renbytt å mätt så nu ligger han i sin säng å sover :)
Känns så skönt å ha dom här timmarna på kvällen där man kan pyssla me sånt man inte hinner under dagarna eller bara sitta å softa :)
Man uppskattar såna saker på ett helt annat sätt när man har barn kan jag lova..

Jag har till exempel skurat toaletten å handfatet
ska nog ta resten av badrummet imorrn tror jag om Markus tillåter annars tar jag de när Patrik har kommit hem de e inte mer me de :)

Får se om Jason e frisk snart åxå han har ju inte gjort nr 2 idag så de e svårt å veta får hoppas han gör de på sista promenaden för kvällen.
För jag skulle vilja ge honom sitt torrfoder imorrn men då krävs de ju att han e frisk annars får han äta kokt torsk me ris imorrn me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0