Jahaja

Ja då satt man här igen..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva de har nämligen inte hänt så mycket :(
Igår stod jag på knä å skurade badrummsgolvet för de fanns lite fläckar på golvet å alla gick ju så klart inte å få bort :( *suck*
Fick ta en lååång promenad me Markus igår vid 19:40 för han va helt vansinnig grät å skrek så han vart röd i ansiktet så jag rullade ut vagnen ur förrådet å tog en redig promenad va väl hemma 21:20 tror jag de va.
Å markus somnade i vagnen så fort vi kom ut så de va skönt.

Nu längtar jag som tusan tills vi drar till ullared shit alltså ja vill dit nuuu!!!!!
Jag lär väl bli helt galen där inne å rycka i allt å lite till hehehehe
Jag älskar ju att shoppa så denna lilla tripp kommer passa mig utmärkt :)

Nu sitter jag här å väntar på att våra bästa år ska börja å efter de ska jag rasta jason sen starta en maskin å sen tror jag att jag ska börja med maten :) De blir Makaroner å köttfärsås för min del me lite rivna morötter om jag orkar ställa mig å riva de e ju så sjukt tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0