Ja ha..

Ja nu sover Markus i sin babysitter hoppas han sover 1 timme i alla fall.
Jag har startat en tvättmaskin tvättar badrumsmattan å handdukarna så jag tror jag får knäskura badrummet imorrn när tvätten har hunnit torkat, känns smartast :)
Å jag känner mig lite slö idag faktiskt så ja tror bara jag ska ta de lugnt idag..
Såna dagar förtjänar man ibland å jag tycker att jag gör de idag...

Jag e beroende av cola de e sjukt..
Vi har ingen cola hemma så jag sitter å stirrar på en tom flaska som står på bordet å så funderar jag på om jag ska gå ner till affärn å köpa mig lite cola...
Samtidigt som jag känner för att kasta på mig skona å gå till affärn så känner jag att jag måste försöka stå emot för de e fan inte bra å dricka så mycket cola som jag gör men de e ju såå sjukt gott å de kommer bli en tuff dag för jag ska verkligen försöka stå emot å inte dricka nån cola idag hoppas verkligen att jag klarar de..

nähe vad ska man göra idag då...
Ja skrev att jag bara ska ta du lugnt för typ 1 minut sen å nu börjar jag redan tänka i andra banor jag har svårt för att inte göra nåt som ni kanske har märkt av att bara läsa detta inlägg..
Nånting lär jag nog göra har svårt för att bara ligga å inte göra ett skit..
Nä nu börjar jag svamla iväg här så jag ska nog sluta skriva detta inlägg tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0