Feber...

Ja nu kom jag hem för ca 45 minuter sen de va jätte trevligt å träffa jobbarkompisarna å maten va åxå god :)
De första jag gjorde när ja kom hem va å ge Markus en puss, mat å ren blöja.
Å jag tempa honom å han hade 38,1 å bvc sköterska sa att får han 38 så skulle jag ge honom alvedon så de har jag gjort.
De e antagligen vaccinet som har gett honom feber å den febern va inte bra för hans emunförsvar därför ja skulle ge alvedon får tempa honom inatt me när han vaknar för mat å blöjbyte å har han fortfarande feber då så får vi ge alvedon då åxå.
Men han e pigg å glad lite varm bara men annars e han sig själv skönt de :)

Å jason verkar lite piggare men e fortfarande inte sig själv..
Får hoppas att han blir frisk snart e såå jobbigt när han e dålig..
Dels för att han inte e sig själv å ja tycker såå synd om honom för man har inte en aning om hur han mår för djur visar ju inte när dom mår dåligt utan dom drar sig undan precis som jason gör.
Måste ner till affärn imorrn å köpa sån där fil som e bra för magen åt honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0