Energisk :)

Ja jag kan vara ganska energisk när jag väl får lust :)
Å ikväll fick jag tydligen lust å skala typ 40 äpplen som vi plockade när vi va hos pappa.
Å så gjorde jag äppelpure på några åt min lilla älskling å fryste in å dom andra gjorde jag klyfter av som jag frös in som jag ska göra mer äppelpure när vi köper fler små burkar för nu har jag gjort så mycket egna pureer åt Markus å fryst in så att alla burkar e slut visst e jag duktig :)
Har även rensat fläskfilen å lagt i marinad ;)
Tömt diskmaskinen åxå hehehehe visst har jag vart duktig men nu e jag helt slut kan jag lova för de va fan inte kul å skala alla äpplen de tog ju ett tag så jag e lagom trött i benen å armarna nu hahaha.
Ska göra klart markus för natten snart han håller på å äter jusst nu så när han e klar me de så ska de fixas me honom å sen ska jag bara lägga mig i soffan en stund å glo på tv för de e jag verkligen värd efter denna kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0