Behöver tid..

Ja jag behöver tid om jag ska hinna städa här hemma för de finns inte en möjlighet för mig å hinna me när ja e själv hemma me Markus för han e väldigt grinig om dagarna nu för tiden så all tid går åt till honom.
Nu sover han vilket han bara brukar göra en liten stund så jag har hängt tvätten startat en ny å tömmt diskmaskinen å dammat ur i jasons rum men ja vågar inte göra så mycket mer för då lär han vakna å när jag börjar städa så vill jag städa klart så ja funderar på om jag ska skicka ut Patrik me Markus på en lång promenad nån dag i helgen eller nästa helg så jag får köra en städ dag för de behövs..
Å Jag mår så bra när de e ny städat inte för att de e de så länge när man har pojkvän å hund men ändå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0