3 månader..

Ja idag blir min lilla prins 3 månader de e helt sjukt va tiden går fort..
De känns som de bara va några veckor sen man låg på förlossningen men såna fruktansvärda värkar.
Jag minns fortfarande känslan som rusa igenom min kropp när dom la upp honom på mitt bröst för första gången.
De va ren lycka å glädje i hela kroppen de rann glädje tårar ner för kinderna.
Jag va världens lyckligaste människa å de har jag vart sen dess.
Jag har njutit av varje sekund av livet som mamma.
Han e verkligen mitt allt..
Kärleken till sitt barn e den starkaste kärleken som finns..
Jag skulle göra ALLT för Markus de finns verkligen inget jag inte skulle göra för honom..

När han föddes så va han 50 cm lång å vägde 3250 gram
Nu när han e 3 månader så är han 63,1 cm lång å väger 6075 gram
Så de e lite skillnad :)


Ett par timmar gammal




Nån vecka ifrån 3 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0