Vilken start :)

Ja jag har redan startat en maskin tvätt å diskmaskin e åxå i full gång :)
De blir en liten tvätt dag för mig idag för nu börjar tvättkorgen bli full å de hatar jag..
E åxå lite sugen på å baka lite bröd å pyssla lite här hemma de e ju en sån härlig dag så jag känner för att vara lite huslig idag :)

Hoppas viljan håller i sig till efter kl 9 baranär affärn öppnar :)
Måste ju springa ner å köpa lite till baket :)

Imorrn ska jag på begravning å de e inget jag ser fram emot alls kan jag lova, jag tycker de e sååå jobbigt me begrevningar, å Markus ska vara hos gudmor Emma då för jag vill inte släpa me honom på sånt de e han för liten för å Putte jobbar ju så han kan ju inte heller ha honom ...

Nä nu ska jag plocka lite kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0