Vart lite annorlunda

Ja dagen vart helt annorlunda än vad jag hade tänkt mig..
Jag hade ju tänkt få en massa gjort som jag skrev i de tidigare inlägget men de enda jag har fått gjort av de jag skrev e att jag har skrivit alla inbjudningskort.
Farmor ringde nämligen så vi åkte iväg me dopklänningen för den måste göras lite ändringar på den för den va för stor. Å sen messa Heidi så vi tog en vända på stan å då hitta jag världens finaste kläder till Markus så jag hoppas Putte vill köpa dom :)
Å så har jag hyrt 2 filmer till ikväll som jag längtar efter att se :)
Jag menar inte att min dag har vart dålig på någe vis utan att den vart bara lite annorlunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0