Varför???

Ja jag har nog sovit 5-6 timmar allt som allt inatt så de vart ju inte riktigt som jag hade tänkt :(

Jag e även lite sur på putte för vi har verkligen delade meningar om vem som gör vad här hemma å me allt runt omkring..

Jag vet att jag sköter hela hemmat plus tar min lilla guldklimp helt själv..

Han tycker han gör värsta mycket när han går ut me Jason ibland vilket han inte gjorde igår kväll.. Då fick jag ta Markus helt själv som vanligt plus att jag fick ta jason för idioten hade gått å lagt sig..

Så jag e skapligt sur på honom för jag orkar inte göra allt jag får ju fan inte sova om nätterna ja lär ju bryta ihop en vacker dag...

Så jag vet inte vad jag ska hitta på idag men jag vill fan inte umgås me putte i alla fall..

Finns de nån som vill göra nåt??? Hör av er snarast i så fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0