Sover borta..

Ja idag ska Markus sova borta för första gången..
Heidi och Emil hörde av sig tidigare å frågade om dom fick låna Markus å om han fick sova kvar vilket  jag svarade självklart på..

Men jag saknar honom redan men har sagt till mig själv att jag inte ska be putte köra mig dit så jag får hämta honom :)
De e alltid jobbigast första gången men jag vet ju att han har de bra hos dom jag litar på dom till 100% de e inte de utan att jag saknar min guldklimp sååå mycket bara kommer nog bli jobbigast när man ska gå å lägga sig men de ska samtidigt bli sååå skönt å få sova en hel natt för de va över 6 månader sen.. Å de va väl lite de Heidi åxå tyckte att jag förtjäna :)

Så jag har hållt ig lite sysselsatt här hemma för att få tankarna på annat jag har planterat om lite blommor å startat en maskin tvätt jusst nu håller jag på å vattnar alla mina orkideer..

Vi va även iväg på en fika hos Emmas föräldrar tidigare å hälsade på emma som ska åka in å opereras imorrn å så blir hon kvar i en vecka å lilleman va självklart me å hälsade på sin gudmor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0