Söndag..

Jaha då va de söndag å putte åkte nyss iväg till Victor så nu e jag själv hemma me Jason å lilleman i ett par timmar :)
Har precis startat en maskin å tömt diskmaskin å gett lilleman en halv banan håller även på å förbereder hans lunch som blir potatis å majspure tyckte majspureen va lite lös så jag ska mosa potatisen me den så de blir lite tjockare de kommer nog bli kanon :)
Har även skrivit lite i lillemans bok de får man inte glömma hehehehe.

Vi va iväg till strägnäs marknad igår å de bliv lite t-shirts till lilleman, en mössa å en palistina sjal till mig å putte köpte en tröja å en t-shirt till sig själv.. Å medans vi va på marknaden så va lilleman me sin gudmor Emma hos hennes föräldrar.. Å han hade tydligen vart väldigt aktiv när han hade legat på filten på golvet å de låter som han för han härjar runt som tusan här hemma :)

nähe vad ska man göra nu då??? Skulle behöva stor städa men de har jag verkligen ingen lust me får se om jag orkar byta sängkläder idag eller om jag gör de imorrn för dom måste ju tvättas direkt å jag har ju tänkt starta en svart maskin när den här vita e klar få se hur mycket plats de blir kvar att hänga tvätt på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0