Sjuka????

Ja jag tror jag å lilleman håller på å bli sjuka :(
Vi e snoriga båda två men jag e betydligt snorigare än lilleman som tur e å jag hoppas de förblir så..
Han nyser å hostar titt som tätt :(
Så nu sitter han i sin babysitter me en varm filt över sig känns inte som de riktigt räcker me kläderna när han håller på å bli sjuk.
Själv sitter jag i soffan å snorar me ett glas varm choklad å bloggar lite :) Gäller å passa på medans markus e nöjd me å sitta i sittern :)

Ja idag har jag lite som ska göras.. Ska rota i tvättkorgen å se om jag får ihop till en maskin tvätt, jag kör hellre en maskin då å då än å vänta på att tvättkorgen e överfull så man måste tvätta en hel dag fy de hatar jag..
Idag ska jag försöka skriva klart inbjudningskorten till lillemans dop å skriva klart listan på de som ska köpas till bordsdekorationen till dopfikat..
Vet nån vart man köper enfärgade ballonger??? Jag vill ha blå å silverfärgade men vart tusan kan man hitta de??? Jag får fortsätta leta för jag har ju gott om tid men om nån vet vart man kan få tag i de så skriv gärna :)

Sen när Putte har slutat så ska vi gå ner på stan å kolla ny matta till hallen..
Kanske blir en runda på stan åxå å kolla om vi hittar ballongerna :)

Jag var ju på bvc me Markus igår å han hade bara gått upp 400 gram i vikt vilket jag tycker e lite men hon sa att så länge han går upp i vikt så e de ingen fara men han hade hamnat lite under kurvan men de va som sagt ingen fara men ja skulle ge honom gröt eller smakisar dagligen sa hon så de ska vi så klart göra :) Vi kunde även ge både och om vi ville så idag blir de gröt å broccoli purre men inte samtidigt så klart hehehehe.
Pratade även me henne om Markus sömn för han sover fruktansvärt dåligt på nätterna nu för tiden å hon sa att de kunde bero på att han e väldigt tidig i utvecklingen för när dom e inne i en intensiv utvecklingsperiod då sover dom dåligt.. För hon sa själv under besöket igår att han e väldigt tidig.. För han låg ju där å rulla runt som en tok å slet i allt han fick tag på hahaha de e min kille de..

Nu är både kyrkan å lokalen bjuden så nu kan man börja koncentrera sig på dopet å allt runt om kring igen de va ju himla struligt å få tag i lokal samtidigt som de passa me kyrkan å gästerna men nu har vi fått ihop de någesånär så nu får de bli som de blir men de blir dubbeldop vilket e sjukt tråkigt men de va nästan alltid dubbeldop i klosterkyrka tydligen me tanke på att de e den största kyrkan så jag å putte disskutera fram å tebax i går å kom fram till att vi får ta de helt enkelt eftersom dom inte kan garantera att de inte blir dubbeldop om man bokar in ett nytt datum så då känns de inte som nån större mening å hålla på me de.
Vi får göra de lite mer speciellt i lokalen så de blir lite mysigt där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0