Seegt

Ja de har gått segt idag har inte alls fått så mycket gjort så jag börjar bli lite små stressad..
De jag har gjort e å tvättat en maskin, fixat lite på balkongen me lite vinter blommor å lagat mat å ätit å startat diskmaskin å de e sjukt dåligt av mig men jag känner att jag inte har nån lust så jag ta lite då å då visst de tar sååå mycket längre tid men men så får de bli..
Ska städa ur badrummet lite ikväll åxå å hänga in rena handdukar å lägga in den nytvättade badrumsmattan :)
Ska även hinna iväg till emma å hämta ljus i doften mullbär för å se om jag vill ha den doften å efterso ljuspartyt e imorrn så måste de ju göras idag men de blir inte lika långt besök som igår hehehe tror jag va där i 6 timmar jag, emma, lilleman å zesar låg i deras säng kollade på tv snackade skit å åt lite godis de va nice som fan men de finns ingen tid för ett sånt besök idag :(

Puttes verktygslådor måste ut i förrådet å lika så slangen han använder när han tömmer akvariumet å hårdliften till vagnen för den använder vi inte längre å golvfläkten som har stått i sovrummet ska åxå ut fy så de e bara å börja konka snart å de e över fullt i förrådet typ så vet inte riktigt hur jag ska få in grejerna utan att allt kommer rasa ut när man öppnar dörren nästa gång hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0