Övertrött tror jag..

Ja jag satt klockan på 8 i morse för jag har lite å fixa innan Camilla kommer vid 11:30 jag ska ju bjuda henne på en sallad me pasta å kyckling i så jag ställde mig för å koka lite pasta direkt å de gick åt helvete de vart kladdigt å jag vet inte vad så jag måste nog vakna till liv innan jag börjar me nåt å ja e fortfarande sååå trött så får se hur de här ska gå hahahaha.

Har även en hel del å göra inför torsdagen då ljuspartyt e.. De ska bla bakas, byta sängkläder för de gjorde jag aldrig igår å plocka undan för nu e de grejer över allt de e farligt när man släpper efter på ordningen för de blir kaos på ett ögonblick :(

Imorron blir de troligen lucnh på stan me puttes kompis minna hon hörde av sig till mig :) *KUL*
Vi skulle höras om de under dagen så vi får se hur de blir me de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0