Onsdag...

Ja ha då va de onsdag idag...
Då MÅSTE jag baka lite tills imorrn :( hatar å baka när man e tvungen e inte alls kul då men jag får ju skylla mig själv som dragit ut på de i de sista...
Imorrn e de ljusparty hos mig :) Shit va fort de har gått :)

Igår va vi å hälsade på Emma...
Stackarn säger jag bara de såg inge kul ut alls å ha den där ställningen tycker verkligen synd om henne kan ju inte vara lätt å göra nånting..
Men hon envisas om att hon ska komma hit imorrn.. Å då e de väl bara å acceptera de självklart blir de jätte kul att hon kommer men de va ju inget jag hade förväntat mig me tanke på ja ställningen å att hon e ny opererad..

Jag väntar fortfarande på att Ingerla ska ringa hon sa att hon skulle ringa 1 vecka innan partyt å hon har fortfarande inte ringt de e lite dåligt tycker jag..
Å jag tänker inte ringa henne.. De tyckte inte emma heller att jag skulle göra..

Jag behöver ju gå ner till affärn innan jag kan baka för jag tänkte baka muffins me smält Marabo i smeten tycker de låter gott :) Får se om jag orkar ta mig ner annars blir de vanliga tråkiga muffins hehehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0