Ny Vecka nya tag..

Ja ha då va de måndag och en ny vecka :)
Markus sitter i sin sitter mätt å belåten å aktiverar sig själv :) ett tag i alla fall hehehe.
Jag har startat en maskin tvätt me Puttes arbetsbyxor sen ska jag fan bädda rent i sängen å byta till våra vinter täcken för jag höll fan på å frysa ihjäl inatt så jag har sovit skit ruttet så jag e lite halv seg i dag :( Men men jag har ju klarat mig bra utan sömn förut så de blir nog inga problem idag heller :)

Snart ska jag fortsätta min nätjakt efter blåa å silverfärjade ballonger hittade 2 igår men då va portot 79 kr på ena sidan för å få hem 20 ballonger å 99 kr på den andra sidan för å få hem 30 ballonger å de tyckte vi inte att de va värt. Hur fan tänker dom ballonger väger ju inte ett skit..

Vi måste ner i veckan å beställa tårtorna åxå men först måste vi bestämma om vi vill ha fotografi eller bara text på dom.. Å sen ska jag å Michaela ner på stan imorrn å försöka fixa lite till bordsdekorationerna å sen måste vi fan hitta ballonger jag måste ha nya kläder å de måste lilleman me ha till sitt dop så alla säger att de här dopet kommer kosta en förmögenhet om jag ska planera de hahahaha.
Visst vill jag ha saker som egentligen e helt onödiga i andras ögon men de e min son som ska döpas å jag vill att de ska vara perfekt, fint å mysigt.. Han e mitt allt å ska bara ha de bästa hahahaha.

Vi måste åka ut me resten av inbjudningarna åxå hehehe tur att de e ett tag kvar..
Hade hatat å behövt stress fixat allt för då blir de oftast bara skit av alltihoppa..

Michaela va här en stund igår å de va lika trevligt som alltid..
Hoppas de blir av snart igen gumman :)
Vi gjorde inge speciellt utan satt mest å snackade om allt möjligt å de va riktigt najs :)

Nä nu ska jag på internet jakt å hoppas jag hittar mina ballonger..



Kommentarer
Postat av: Natalie

Kan dem här vara något? :-)



http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx?id=204346

2009-10-12 @ 10:39:20
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/
Postat av: Natalie

Här kanske du kan hitta något också? :-)



http://shop.party-land.se/se/grp/barn%20kalas.php

2009-10-12 @ 11:06:32
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0