Nu så..

Ja nu har jag äntligen fått lilleman å somna han har vart skit gnällig å så över trött i en halv timme nu så nu slog ja mig ner i soffan en stund..
Har tagit undan tvätten från ena tvättställningen den andra får jag vänta me eftersom den står i lillemans rum..
Har rensat undan lite av hans kläder som jag vet e för litet å jag tycker de kan vara jobbigt me vissa klädesplagg de e ju dom man tycker e finast :) löjligt värre om man tänker efter...

Ja idag ska vi nog iväg å fylla på lillemans mat å blöjförråd de gör vi oftast direkt när barnbidraget har kommit å vi handlar ju för en hel månad framåt så de brukar gå på mellan 800-1000 kr å de e alltid lika skönt å ha de gjort.. Idag ska de handlas blöjor, gröt, ersättning å lite pureer åt honom..
Lr om vi hoppar pureerna jag har ju gjort hur mycket som helst å fryst in aja vi får se hur de blir :)

Nu får de ta å bli lunch snart för jag börjar bli lite små hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0