Ljusparty..

Ja idag e de ljusparty här kl 19..
Men jag känner mig lite anti skulle ha städat innan men jag pallar fan inte :(
Dom får ta de som de e här, hahahahaha.

Idag åt lilleman en hel burk till lunch å nästan en hel flaska till frulle han sover jusst nu när han vaknar så ska han få lite till å äta :)
Bra att han har börjat få tebax sin aptit :)
Å nu e de halv löst så de håller åxå på å gå åt rätt håll :)

Jag e helt slut i kroppen har inte blivit mycket sömn på snart 2 veckor å de sliter på kroppen mer än man tror..
Men min underbara syster har erbjudit sig å ha Markus en hel dag nån dag i helgen om jag ville de å de tackar man för så man får ladda upp batterina lite för de behövs ibland :)

Nu sitter jag å väntar på min Älskling när han har slutat så ska vi till pappa en snabbis å hämta pengar för hans beställning han har gjort till ljuspartyt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0