Lite motiverad....

Ja igår va vi iväg en sväng först åkte vi till Tarja å Micke å så va Eddie där åxå alltid lika kul :) Billy å bella kom åxå förbi en sväng...
Å så frågade eddie mig om jag hade gått ner i vikt å då sa jag nä de tror jag inte å då sa han men du har blivit smalare i ansiktet å då log ja stort å sa tack :)

Sen åkte vi en sväng till stattan å leo å leo sa precis samma sak som Eddie så då antar jag att jag har gjort de då ;)
Så de gjorde mig lite motiverad till å kanske göra ett försök till till å gå ner i vikt..

men de kommer bli grymmt svårt eftersom jag har blivit cola beroende jag kan dricka 2 liter om dagen utan problem vilket jag gjorde ett tag å fick jag inte min cola så vart jag skit sur.
Men nu har jag inte druckit cola på 2-3 dagar tror jag de e utan jag har druckit saft i stället vilket inte heller e så bra men de lär ju va bättre än cola i alla fall...

Blir nog å slänga i sig nån macka innan begravningen sen blir de å laga middag när man kommer hem :)

Nu till nå betydligt tråkigare....
Idag ska jag på Begravning :(
De e mammas farmor som har dött å jag bara hatar begravningar så de e inget jag ser fram emot tycker de e sååå dystert me alla som gråter tycker de e skit jobbigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0