Jahaja

Jahaja då va typ denna dag slut..
Jusst nu sitter jag i soffan å e sååå grymmt trött startade typ diskmaskinen precis..
Har lagt Markus så hoppas han sover bra inatt känner att jag behöver sova, visserligen e Patrik hemma men han vaknar ju fan inte när markus vaknar men de gör jag..
Måste ut me jason om en stund åxå sen blir de nog å lägga sig å sussa jag e helt död för Markus har verkligen sovit jätte dåligt hela veckan så jag e trött som fan i både kroppen å huvudet...

Var ju på begravning idag å de va jätte fint å jätte jobbigt så klart.
Jag hatar begravningar jusst för att de e såå grymmt jobbigt när dom bär ut kistan å när dom sänker ner den fy fan vill inte ens prata om de..
Vi hade skaplig otur me vädret bara de regna å va snuskigt kallt så ja tror jag kommer bli sjuk..
Men nu har man tagigt ett sista farväl i alla fall å de känns bra..

Imorrn har jag inte en aning om vad som händer nånting hittar man nog på..
Annars får jag pyssla å greja här hemma som jag Älskar :)
Emma hade Markus när jag va på begravningen å de hade gått jätte bra som vanligt :)

Nästa besök jag kommer göra i kyrkan e när min älskade son ska döpas å de ser jag verkligen fram emot så nu kan man lägga all focus på att planera å fixa hans dop vi måste bestämma vad vi vill ha för tårtor bland annat.
Men jag har gett upp min ballong jakt efter blåa å silver ballonger. Nu har vi köpt ballonger i alla färger så nu får de bli så fast de inte va de jag hade tänkt men jag orkar inte hålla på så nu får de bli som de blir på den fronten..
De spelar väl egentligen ingen roll vilken färg ballongerna har de e bara jag som håller på hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0