Ingen höjdare..

Nä den här dagen har inte börjat någe vidare bra alls :(
Markus har sovit dåligt inatt å putte e sur men jag vet inte varför.
Jag vaknade till inatt av att sängen va tom å då går jag ut i vardagsrummet då ligger han på soffan å sover men jag har inte en aning om varför...
Å så ringde jag honom när han va på väg till jobbet å fråga varför han va så sur, då la han på i örat på mig :(
Så jag fattar verkligen ingenting :(

Jag hade ju tänkt gå ner på stan å lämna tebax leggingsen jag köpte igår för dom va inge bra men jag har ingen lust me de alls :(
Jag å lilleman ska eventuellt iväg till Heidi efter lunch ja lär ju inte va så kul sällskap men jag känner att jag inte vill va hemma när putte kommer hem me tanke på att han e sååå grymmt sur av nån anledning :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0