Hur Gulligt Som Helst..

Helt plötsligt ringer de på dörren å både jag å putte undrar så klart vem de kan vara för vi väntade oss inge besök..
Å när Putte öppnar så står Heidi å Emil där.. Å dom har köpt lite till Lilleman som e sjuk å de va hur jävla gulligt som helst tycker jag :) Jag blev fan helt ärligt lite tårögd jag tyckte de dom gjorde va såå otroligt gulligt å omtänksamt.. Dom hade köpt en mysdress å en förpackning me yoghurt å sen en bärdryck åt lilleman å jag e fortfarande helt rörd av deras fina gest :) Tusen tack Heidi å Emil...


Här e sakerna han fick.. Hur fin dress som helst :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

<3

2009-10-24 @ 20:57:46
URL: http://www.metrobloggen.se/86an
Postat av: Heidi

Det var så lite så, tyckte att han behövde något mysigt att mysa i nu när han är sjuk samt lite gottis att äta så att han blir frisk snart <3

2009-10-24 @ 21:00:49
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0