Gott..

Ja nu har jag ätit min lunch å shit va gott de va :)
Min kycklingsallad vart grymm tur att de blev en portion kvar :) Tror jag äter de till middag för den va grymm :)
Där missade du nåt Heidi..

Jag har även hängt tvätten å tömt diskmaskinen.
Gett lilleman sin lunch å nu ligger han i sin säng å sover en stund å jag känner för att sitta i soffan å bara vara en stund ja e trött i kroppen å har ont i huvudet undra om de e regn på väg???

Jag skulle behöva ta tag i de här halloween pyntandet..
Eller pyntandet e väl å ta i de e lite ljuslyktor å sånt som ska ställas ut men jag vette fan om jag orkar de idag eller jag pallar inte de nu i alla fall får se om jag får nå ryck senare vilket e möjligt hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0