God Morgon Världen :)

Ja då va de ännu en ny dag :)
De vart 1 bajsblöja inatt me men inte lika vattnig utan mer gegig hahaha de måste vara jätte intressant för er å veta :) Så de borde ju va på väg åt rätt håll får se hur de ser ut under dagen..
Idag ska de bytas sängkläder tvätta badrummsmattan å handdukarna..
Å sen ska de väl plockas å donas lite som vanligt åxå för de blir himla rörigt hela tiden me en bebis, hund å en karl :) Men men jag gillar ju å plocka så de e helt okej :)

Å sen vill jag väl ha fått undan lite tills på torsdag för då e de ju ljusparty här :)
Så jag behöver baka lite åxå vette fan hur jag ska hinna me allt de återstår å se :)


Lilleman i mys dressen från moster Heidi :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0