God Morgon Sverige

Ja då e markus ren bytt, på klädd å mätt å belåten :)
Han sover bättre om nätterna nu när han äter mer "mat" om dagarna å inte bara ersättning..
Han deckade 18:30 igår å vaknade vid 04 å då gav jag honom lite ersättning å sen sov han till 07:30 så ja ska inte klaga de e rena drömmen me tanke på hur dåligt han har sovit..

Ja gick själv å la mig kl 20 igår kväll jag va helt död kände att jag å min kropp behövde de :)
Ja nu har jag startat diskmaskinen de blir betydligt mer disk nu när lilleman äter pureer å gröt å mosad banan å sånt men de gör absolut ingenting..

Idag blir de fanimej en tvätt fri dag hahahahaha..

Nä nu ska jag spana lite doptårter på nätet så man får lite insperation :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0