Fy Satan vilken natt..

Jag är som en levande död kan jag lova..
Lilleman har sovit sjukt dåligt sovit 2 timmar vart vaken i en halv timme, timme å så har de hållt på hela natten..
Men han e grymmt lös i magen så de kan väl kanske vara en av anledningarna.
Jag tycker såå synd om honom för de e typ som vatten så de blir Mycket mer blöjbyten än vanligt kan jag lova men ändå har han blivit röd..
Så de blir nog å åka iväg å köpa en savla för hans lilla rumpa om vi inte har nåt hemma som funkar ska kolla i hans salv förråd för han har ju en del salvor i sin korg :)

Nu sitter jag i soffan å e på väg å somna så denna dag kommer bli tuff :)
Väntar på mitt program som jag e fast i "våra bästa år" hahahaha..

Skulle behöva starta en maskin tvätt för tvättkorgen e typ full fy jag hatar när de e mycket tvätt :(

Kommentarer
Postat av: Natalie

Om ni inte har Inotyol-salvan så är den grym för röda barnrumpor, ett kanonköp. :-) Ett tips bara. :-)

2009-10-23 @ 09:41:15
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0