Fått lite gjort

Ja då har man bäddat rent i sängen å tagit fram vinter täckena :)
Har även tvättat lite e inne på min andra maskin nu ja e duktig när jag väl kommer igång hehehehe :)
Måste nog byta duchdraperi badrums matta å handdukar åxå.. Har svart nu men de verkar som draperiet missfärgar golvet när de e blött :( Så golvet ser rosa ut på vissa ställen så jag har försökt gnugga me lite klorin men de verkar inte hjälpa :(
Vet inte om draperit behöver tvättas ett par gånger innan lr om de bara e så att de missfärgar golvet :( Aja hur som helst så verkar golvet redan va förstört men jag ska försöka ge mig på de ett par gånger till de kanske försvinner lite varjegång ja e på de om jag har tur :)

Nathalie tack för tipsen om ballongerna de ska jag helt klart kolla upp mer noggrant när Putte kommit hem för nu tar jag bara en liten paus innan jag ska pyssla här hemma igen :)
Markus har precis ätit lite lunch som bestod av en yhogurt som han bara tok älskade en mosad banan å lite frukt dryck så nu e han så nöjd så :)

Vi har tagit bort liggdelen ur vagnen nu åxå så nu börjar lilleman bli stoor :)
De e nog snart dags å byta ut bilbarnstolen åxå hehehe de går undan när de väl börjar..
Snart kommer han hemdragandes me tjejer hahahaha

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas ni hittar vad ni är ute efter. :-)

2009-10-12 @ 14:14:57
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0